About Me

I have done a lot of things in my life and have also worked in many different jobs to make a living and to experience life. This blog is just some of my musings, sometimes funny, sometimes inspirational, sometimes sad, sometimes angry, sometimes simple but all the time, it's just me.

Thursday, January 7, 2010

Uncle Sam-y's new club

Seems like uncle Sam-y is really fedup with all the Indian parties in Malaysia including his own MIC, what more all the others i.e. PPP, IPF, Hindraf, Makkal Sakti etc etc.

So, he is deciding to set up a new party, not only Malaysian but also international.

The name of the party will be Persatuan Untuk Kaum India - Malaysia & Antarabangsa.

In his usual news conference he called, this is what he had to say (please remember how he speaks yah):-

"Saya sudah banyak kesal dengan ini semua orang India, semua orang India mudah lupa. Dia orang tidak ingat kepada jasa jasa yang saya bagi kepada dia orang.

Itu pasal, saya hari ini menubuhkan satu parti baru untuk semua orang India walaupun di Malaysia atau Antarbangsa. Nama parti baru yang saya menubuhkan ialah Persatuan Untuk Kaum India - Malaysia & Antarabangsa.

Saya sudah pergi ke ROS untuk menubuhkan parti baru ini dan ia sudah diluluskan. Kerana nama parti ini sangat panjang, kami akan guna acronym untuk parti baru ini, iaitu PUKI - MA.

PUKI - MA akan kerja kuat untuk seluruh kaum India di seluruh dunia dan saya akan bertungkus lumut untuk parti PUKI - MA hingga saya ke akhirat.

Terima kasih dan tolong lah bagi sokoongan sepunuhnya kepada PUKI - MA."

I can just imagine uncle Sam-y giving this speech.

Take care and be well.

1 comment:

chchoo said...

i like this one, samy's puki-ma.